فال
بهترین نرم افزار های روز

 

فال تیر ماه

از اول تیر ماه تا آخر تیر ماه

فروردین

ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت کار چراغ خلوتیان باز در گرفت

برادر یا خواهر گرامی، شما باید جشن بگیرید. زمان موفقیت شما بسیار نزدیک است. شاید هم بتوان گفت که هم اکنون غرق در مقدمات آن موفقیت هستید. کمی اندوه داشته اید، دلتان گرفته بود. پیشامدهایی برایتان ایجاد شده بود که احساس غمی سنگین داشتید. به شما مژده داده می شود که زمان غم شما گذشته است، به شرط آنکه به دامان دین، اخلاق و عرفان روی آورید. باید از کوته نظری و سطحی بینی چشم بپوشید و بیشتر از گذشته به حقایق توجه کنید. زیاد اهل تبلیغ نباشید. بگذارید اطرافیان شما حقایق را ببینند با این اوصاف شما را بیشتر دوست خواهند داشت و موفق تر از گذشته خواهید بود.


اردیبهشت

آن یار کز او خانه ما جای پری بود سر تا قدمش چون پری از عیب بری بود

ممکن است بر شما لحظات موفقیت آمیز فراوان گذشته باشد ولی بنا به عللی، قدر آن لحظات را ندانسته اید. به نظر می رسد اکنون که گاه در اندیشه آنچه گذشت است به سر می برید به هر حال باید توجه داشت که نه شما و نه هیچکس دیگری قدرت تثبیت کردن لحظات و نگهداشتن زمان را نداشته و ندارد. در گذشته زندگی کردن به صلاح شما نیست. توصیه حافظ بزرگ به شما این است که از طریق ارتباط صمیمانه با خداوند و نیایش های آگاهانه دوبارهش رایط خوبی را برای خود فراهم کنید و آنچه را در پی آن هستید مجددا به دست آورید. صیقلی دادن دل و تزکیه باطن، کلید موفقیت شماست.


خرداد

من ترک عشق شاهد و ساغر نمی کنم صد بار توبه کردم و دیگر نمی کنم

دوست گرامی، پایداری شما در مسیر صحیح زندگی قابل تحسین است، اما توجه داشته باشید که هر انسانی ممکن است خطا کند یا اصلا ممکن است در تشخیص صحیح از غیر صحیح اشتباه کند بنابراین به تحصیل بیشتر و استفاده از تجربه دیگران نیازمندید، اگر در مسیر علاقه و عشق خودتان نیز به نوعی تجدیدنظر بپردازید به نتایجی بهتر خواهید رسید. تنها نکته مهمی که باید به آن توجه کنید اینکه از مسیر حق و حقیقت دور نیفتید و برای تشخیص این مسیر، از مراجعه مستقیم به قرآن کریم و ایجاد ارتباط بیشتر با خداوند دریغ نکنید.


تیر

عاشق روی جوانی خوش نوخاسته ام وز خدمت دولت این غم بدعا خوسته ام

دوست عزیز، بنظر می رسد شما دنبال خواسته ای هستید که اطرافیان شما و عرف جامعه آن را نمی پسندند! معشوقی جوانتر از خودتان، لباسی یا مقامی که در خور شما نیست و خلاصه چیزی که عرف جامعه آن را از شما نمی پذیرد.

اگر این مساله را آگاهانه انتخاب کرده اید، اشکالی ندارد، دنبالش بروید، مشروط به اینکه حرف و حدیث دیگران را به جان بپذیرید و انتظار تایید عموم را نداشته باشید، در غیر اینصورت آرامش زندگی تان به هم خواهد خورد. اینک لحظه انتخاب است.


مرداد

فکر بلبل همه آنست که گل شد یارش گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش

دوست عزیز، موقعیت پیچیده جالبی دارید. از طرفی در چند جهت مظلوم واقع شده ای و حق با شماست که قدرتان را ندانسته اند، از طرف دیگر ظاهرا عزیزی را در سفر داری یا از عزیزی دور افتادی که چشم به راه او هستی و در این هنگام هم به فکرش بودی که انشاءالله به سلامت بر می گردد اما نکته مهم این است که شما عاشقانه کاری را انجام داده ای که باید همان مسیر را ادامه دهی تا به نتیجه برسی. قدر عشق را بدان چون تنها ارزش ماندگار زندگی همان عشق است گرچه در این مسیر باید کمی تحمل مشکلات را داشته باشی ولی در نهایت انشاءالله موفقیت با شماست.


شهریور

ای سروناز حسن که خوش می روی بناز عشاق را بناز تو هر لحظه صد نیاز

آنچه هم اکنون داری قدرش را بدان. اگر در تلاش برای بهبود شرایط هستی، تلاش را در تداوم همین مسیر و آنچه که داری قرار ده. چشمت را به نعمت های خداوند باز کن. شما یکی از بزرگترین نعمت ها را داری، جفا و ستم است اگر به چیزی جز آنچه داری و هستی بیندیشی. البته آرزوهای بهتر به شما قدرت بیشتر می دهد تا بر جهت گیری خود پافشاری داشته باشید و شرایط را بهتر کنید اما یادتان باشد که «جز کوی دوست» نروید! باید «بیت عتیق» یعنی خانه شناخته شده قبلی و فعلی، یعنی آنچه وجود دارد را ارج نهید و چشم دلتان دنبال برخی جلوه های زودگذر بیگانه نباشد.


مهر

روز هجران و شب فرقت یار آخر شد زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد

مژده باد شما را که حافظ با یکی از بهترین غزلیاتش به شما بشارت می دهد که دوران سختی ها گذشته و زمان شادی فرا رسیده است. به هر حال بر شما مبارک باد که بهترین مژده را شنیده اید، بدون تردید هنر استفاده از فرصت ها، هنری است که همه کس ندارد و باید به این مسئله خوب بیندیشید تا خوب بهره برداری کنید. موفق باشید.


آبان

هر که را با خط سبزت سر سودا باشد پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد

هدف ارزشمندی را دنبال می کنید و برنامه بسیار خوبی را در نظر دارید اما سخن اصلی بر سر این است که اخیرا کمی سستی یا تردید در اندیشه تان راه یافته است، غمزده اید و احتمال موفقیت خود را کمتر از آنچه هست، می دانید. به راستی اینگونه نباید باشید. پایداری و استواری شما موجب موفقیت حتمی تان خواهد شد. اگر غمی دارید باید غم سازنده باشد. همچون عاشقی که موقتا از معشوق خود جدا مانده است اما می داند که در نهایت به آنچه می خواهد، دست خواهد یافت.


آذر

صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت ناز کم کن که درین باغ بسی چون تو شکفت

به نظر می رسد کمی صراحت لهجه بیش از حد متعارف داشته باشید. اگر اینطور است، گرچه دروغ نمی گویید و بحمدلله سخنانتان صحیح است اما لازم است گاهی بعضی از حقایق را به زبان نیاورید. ضرب المثل زیبای ایرانی می گوید: « جز راست نباید گفت، هر راست نشاید گفت». ضمنا در میان اعضاء خانواده شما و یا نزدیکان و همکارانتان کسانی هستند که در گذشته شرایط مادی و شغلی و اجتماعی بهتری داشته اند. شایسته است با آنان هم خوشرویی و خوشرفتاری تان را حفظ کنید. رازداری صفتی نیک است، شما را به آن توصیه می کنیم.


دی

دوستان دختر زر توبه زمستوری کرد شد سوی محتسب و کار بدستوری کرد

به نظر می رسد که بحمدالله شرایط زندگی و حوادث بر وفق مراد شماست. «مژدگانی بده» که به لطف حق و در نتیجه زحمات خود شما آینده نیز بی شک بهتر از گذشته پیش خواهد آمد. به دو شرط مهمف نخست اینکه از آنچه پیش آمده است مغرور نشوید و گه گاه به نقاط ضعف خود هم بیندیشید و دنبال فرصت هایی برای رفع نواقص خویش باشید و دوم آنکه خودتان هم نسبت به موفقیت های دیگران حسادت نورزید بلکه از شادی و توفیق دیگران لذت ببرید تا محبوب دل های مردم باشید.


بهمن

مطرب عشق عجب ساز و نوائی دارد نقش هر نغمه که زد راه بجائی دارد

از مفاد این غزل چنین بر می آید که شما دارای قلبی پاک و مهربان و انسان دوست هستید، شاید به همین جهت بعضی از آشنایان قدر شما را ندانسته و موجب ناراحتی تان را فراهم می کنند. ضمنا آرزوهای بزرگی نیز دارید که هر کدام در جای خود دارای ارزش هستند اما باید توجه داشته باشید که راه موفق تر بودن شما اولا حفظ ارتباط صمیمانه با خداست، دوم باور داشتن نتایج اعمال و مسئول بودن ما در برابر حضرت حق است. با توجه به این دو اصل، شما به آرامشی خاص خواهید رسید که بزرگترین نتایج زندگی عارفانه خواهد بود. آن وقت دیگر هیچ موضوع کوچک برای شما موجب ناراحتی نخواهد شد.


اسفند

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند

فال پیچیده ای دارید. خودتان هم پیچیده می اندیشید و زندگی را به خودتان سخت گرفته اید. به نظر می رسد معمولا در حساب و کتاب، ریزبینی، بررسی، مقایسه و سوال و جواب غرق می شوید. خودتان را از زندگی و طبیعت طلبکار به حساب می آورید. بعضی چیزها ک بر وفق مرادتان نیست سخت برآشفته می شوید و فورا همه را محکوم می کنید که چرا آنچه می خواسته اید عینا انجام نشده است.

دوست گرامی، اینطور به آرامش نمی رسید. باید کمی هم به خالق زندگانی، به طبیعت و به دیگران حق بدهید و باور کنید که گردش روزگار حساب و کتابی دارد... اگر خدا را باور دارید گله مندی معنا ندارد. باید تلاش کرد اما نباید از زندگی طلبکار بود. آرام باشید تا لحظه های زندگی را با شیرینی بگذرانید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 25 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط حسین موسوی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 349
بازدید کل : 21025
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1



بهترین نرم افزار های روز