Pac Man World 20th Anniversary PC Game
بهترین نرم افزار های روز

بازی محبوب نقطه خوار زرد رنگ باز می گردد. نقطه خوار یکی از بازی های قدیمی و محبوب ترین بازی های اولیه ساخته شده است که هنوز هم با این همه بازی های زیبا و جدید طرفداران خود را دارد. اما این بار سایت نرم افزار دانلود بازی رایگان سرگرمی PacMan را به صورت سه بعدی از نوع Platformer به سبک مدرن به اشتراک عموم گذاشته تا خاطرات این بازی قدیمی با کیفیت مانور و خلاقیت بیشتر زنده شود.

Pac Man World 20th Anniversary PC Game - بازی پک من بیستمین سالگرد
جهانی

در حال حاضر شما باید برای یافتن دوستانتان در میان نقطات پنهان در جزیره، فضا و معادن پیچ در پیچ جستجو کنید. در طول راه با دشمنان دیگری برخورد خواهید کرد که باید به ترفند هایی خود را از دسترس آن ها پنهان کنید و با پیدا کردن دکمه ها و کلید برای عبور از آن ها در خروج به قسمت های مختلف را باز کنید. برای بالا رفتن از تپه ها نیاز به قدرت بیشتری دارید که در بازی به صورت پراکنده موجود است، با پیدا کردن آن ها قدرت خود را افزایش می دهید. همچنین با یافتن مناطق مخفی همانند مدل کلاسیک آن بازی پک من هیجان بیشتری پیدا می کند.
بیش از 30 راه مارپیچ در 20 سطح مختلف، جزئیات گرافیکی اضافه شده، توانایی های جدید مانور حرکت، جلوه های صوتی و موزیک پشت زمینه و حفظ استراتژی بازی بر اساس نسخه اصلی همه منتظر شما هستند تا این بازی کامپیوتر را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

ادامه مطلب...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حسین موسوی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 414
بازدید ماه : 811
بازدید کل : 21839
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1



بهترین نرم افزار های روز